Praktisk information
Bestilling: I så god tid som muligt især omkring højtider. Endeligt kuvert antal senest 10 dage før levering.
Minimum antal kuverter se venligst under menuerne.
Betaling: Ved modtagelsen af din bestilling hæves en andel af købesummen som depositum for din bestilling, og det resterende hæves, når produktionen begynder at blive forberedt 6 til 12 dage før leveringsdatoen. Bemærk der skal forudbetales, da der er tale om madvarer, som vi indkøber og producerer specielt til dig.
Levering: Maden kan afhentes på Kobbelvej 49, 4780 Stege, eller kan leveres af vores chauffør. Prisen er afhængig af antal km og fremgår når du bestiller levering.
Sådan kommer maden: Sammen med maden kommer en trin-for-trin vejledning, der fortæller alt om, hvordan du skal forholde dig til hver enkelt ret.
Brugt service: Kan enten tilbageleveres på adressen Kobbelvej 49, 4780 Stege, senest 3 dage efter festen, eller vi kan tilbyde at afhente. Prisen er afhængig af antal km og fremkommer, når du bestiller afhentning. Servicen skal stå på et synligt og let tilgængeligt sted. Det lånte service skal tilbageleveres rengjort.
Alle aftaler om levering og afhentning af service skal aftales inden endelig afgivelse af bestilling.
Kvittering: Herligheder Catering siger mange tak for bestillingen og der fremsendes ordrebekræftelse som kvittering via e-mail.
ALLERGENER: INFORMATION OM ALLERGENE INGREDIENSER I VORES RETTER KAN FÅS VED HENVENDELSE
TIL VORES PERSONALE PÅ TLF. 23 93 55 55 ELLER PÅ MAIL HERLIGHEDER@HERLIGHEDER.DK